Axuda

Estas son as respostas a algunhas das dúbidas máis comúns sobre a xestión de correos electrónicos. Esperamos que aquí atopes o que precisas saber!

Como xestionar a túa conta de correo electrónico

Para xestionar a túa conta de correo electrónico debes iniciar sesión en https://acceso.omeu.gal/ e premer en 'Iniciar sesión'.

Pantalla Acceso

Accederás á pantalla de inicio de sesión onde deberás introducir o teu enderezo de correo electrónico, o teu contrasinal e premer en 'Iniciar sesión'.

Pantalla De Inicio De Sesion

Cando inicies sesión serás redirixido ao servizo de correo web. Un servizo de correo web ou 'webmail' é unha ferramenta que che permite comprobar e xestionar o teu correo electrónico desde o teu navegador. Deste xeito non é preciso ter ningún programa ou aplicación instalado para facelo.

Como ver a miña bandexa de entrada

A interface de Roundcube é bastante similar á de calquera outra aplicación de xestión de correo.

Rc Interfaz
  1. Barra lateral (menú): cando accedes a ela, atópase por defecto dentro da pestana 'Correo' para que poidas ver primeiro a túa caixa de entrada. Desde este menú tamén podes 'Redactar' un novo correo electrónico, acceder aos teus 'Contactos' ou cambiar a 'Configuración'.
  2. Cartafoles de correo: nesta sección podes escoller que cartafol de correo queres mostrar (Caixa de entrada, Borradores, Enviados, Correo lixo, Lixo ou calquera cartafol personalizado que crearas).
  3. Lista de correo electrónico: aquí mostrarase a lista de correo electrónico correspondente ao cartafol que seleccionaches. Por defecto verás os correos electrónicos da túa caixa de entrada. Na parte superior tes un botón «Actualizar» para refrescar a lista en busca de novos correos electrónicos entrantes.
  4. Contido do correo electrónico: se premes nun dos correos electrónicos da lista anterior, verás o teu contido neste panel. Tamén na parte superior tes botóns para responder ao correo electrónico, reenvialo, arquivalo, marcalo como correo lixo, imprimilo, borralo, etc.

Como podes ver cando accedes a Roundcube xa entras directamente á túa caixa de correo. En calquera caso, sempre podes acceder a el premendo o botón «Correo» do menú lateral.

Como redactar un novo correo electrónico

Para escribir un novo correo electrónico tes que premer no botón «Redactar» no menú lateral esquerdo. Entón verás algo así:

Redactar Correo

Debes cubrir os campos cos datos correspondentes para enviar o correo electrónico:

  • De: Aquí debes escribir o enderezo de correo electrónico desde o que vas enviar o correo electrónico. É dicir, é o remitente da mensaxe.
  • Destinatario: aquí debes introducir o enderezo de correo electrónico da persoa ou persoas a quen estás a enviar o correo electrónico. Podes introducir varios enderezos separados por comas para enviar o correo electrónico a máis dun destinatario. Se o prefires, tamén podes premer a icona de engadir contacto para seleccionar un contacto da túa lista. Coa icona «máis», podes seleccionar se queres engadir un enderezo de correo electrónico como copia oculta.
  • Corpo do correo electrónico: a caixa que está xusto debaixo dos dous campos anteriores é onde debes redactar o correo electrónico. Podes alternar entre os modos WYSIWYG e HTML co botón «X» na parte superior esquerda da caixa.

    Co modo WYSIWYG editarás o corpo do correo electrónico tal e como o verá o destinatario, coas súas ligazóns, textos en negrita, etc.
    Co modo HTML podes compoñer o corpo do correo electrónico con código HTML puro.

  • Anexar ficheiros: se precisas anexar ficheiros ao teu correo electrónico, podes facelo no panel da dereita. Fai clic no botón «Anexar un ficheiro» ou simplemente arrastra os ficheiros desexados a este panel.

Cando teñas todo listo, só tes que premer en «Enviar» para enviar o correo electrónico.

Como responder a un correo electrónico

Para responder a un correo electrónico tes que ir á túa caixa de entrada premendo no botón «Correo» do menú lateral. A continuación, na lista de correo electrónico, selecciona o correo electrónico ao que queres responder premendo nel. Finalmente preme no botón «Responder» na parte superior.

Responder Correo

Abrirase unha pantalla para que poidas redactar o correo electrónico. O proceso é semellante ao de redactar un novo correo electrónico, agás que neste caso o campo «Destinatario» xa estará cuberto automaticamente co enderezo de correo electrónico da persoa á que estás respondendo.

Como reenviar un correo electrónico

Para reenviar un correo electrónico, selecciónao na caixa de entrada e preme o botón «Reenviar» na barra de ferramentas superior.

Reenviar Correo

Abrirase a pantalla de composición do correo electrónico, neste caso co corpo do correo electrónico xa cuberto. Só tes que escoller os destinatarios e premer en «Enviar».

Como crear cartafoles de correo personalizados

Ademais dos cartafoles de correo predeterminados (caixa de entrada, borradores, enviados, correo lixo, etc.) podes crear os teus propios cartafoles para organizar os correos ao teu gusto.

Para crear cartafoles de correo personalizados, preme en «Configuración» > «Cartafoles» > «Crear». A continuación, escolle un nome para o cartafol e preme en «Gardar».

Se queres podes crear subcartafoles escollendo o cartafol raíz ao que pertence o cartafol que estás creando.

Crear Carpetas Personalizadas

Unha vez creado o cartafol, aparecerá na lista de cartafoles de correo da túa caixa de entrada.

Carpeta Personalizada En Bandeja De Entrada
Como mover correo a un cartafol personalizado

Para mover correos electrónicos a un cartafol personalizado tes que seleccionar (premendo neles) os correos electrónicos da túa caixa de entrada que queres mover. Se queres seleccionar máis dun elemento, podes facelo mantendo premida a tecla «Maiúscula» do teu teclado e premendo en todos os correos electrónicos que queres mover.

Unha vez seleccionados, preme na opción «Máis» da barra de ferramentas superior. A continuación, preme en «Mover a…» e, finalmente, selecciona o cartafol ao que queres movelos.

Mover Correo A Carpeta Personalizada Opcion 1

Outra opción para mover correos electrónicos de xeito doado é arrastrándoos ao cartafol correspondente.

Aínda tes algunha dúbida?

Crea ata 5 contas de correo distintas co teu novo dominio e goza de 10GB de almacenamento. Coida a imaxe do teu proxecto!

Escribe!

Contacto
axuda@omeu.gal

Envíanos un correo e estaremos encantados de axudarte